•  

    Философиядағы орталық проблемасы адам болып табылады. Адам туралы ілімді немесе деп атайды. Адам проблемасы философия тарихында.Бұл мәселе философияның пайда болуынан қарастырылып келеді.Бұдан 25 ғасыр бұрын Кун фу цзы өз философиясында адамгершілік проблемасын қарастырды.Оның ілімінің негізгі этикалық қағидасы:болды. Будизмді өмір қайғы-қасіретке толы,алайда оларға соқпай өтуге болады, себебі бәрі де өзіне байланысты деп түсіндірілді.Аристотель адамды деп түсініп,адамның биік мақсаты –бақыт деп тұжырымдады.Бақыт пен жоғарғы игілік адамға тән,ол оған толық жетілуге ұмтылған жағдайда,яғни белсенділіктің арқасында жетеді.Демек,жай ғана өмір сүрумен тынбау керек,себебі өсімдіктер де тіршілік етеді,ал сана белсенділігі – адамға тән мақсат. Материалдық игіліктердің молдығы өз-өзінен бақыт жасай алмайды,ал олардың жоқтығы бақыттың беделін әбден түсіруі де ықтимал. Ортағасырлық томизм ілімінде кез-келген адамның өз табиғаты тұрғысынан іздеуінің дұрыстығы айтылды:еркек пен әйелдің одағы,бала өсіріп-тәрбиелеу –игілік,өйткені табиғат заңдылығы солай.рационалды тіршілік иесі ретінде адам маңдайына қауымдастықта өмір сүріп,ақиқатқа ұмтылу жазылған. Ренессанс дәуірінің 15-17 ғғ.гуманистік қозғалысында ізгіліктің тағдырдан биік тұратыны тұжырымдалады. .(Гуманист,философ математик,сәулетші Л.Альберти). Ренессанс дәуіріндегі,адамды деп есептеді.Ф.Бэкон,Р.Декарт,Б.Спиноза адам бақыты оның өз қолында деп санады.Адам Б.Франклинше еңбек құралын жасайтын хайуан.деп жазды Гете адам туралы.Марс бойынша:.Энгельстің пікірінше антропосоциогенезде шешуші рөлді еңбектену қызметі атқарған.Адамды еңбек жасаған.20ғасырда экзистенциалист Ж.П.Сартр адам –еркіндік иесі және тұрақты түрде өз аясына болғандықтан фактуальдылық пен трансцендентальдықтың бірлігі,тек заттар ғана шектеулі болуы деп түйді.Адам шектеулі емес. Тағы бір экзистенциалист А.Камю адам өз маңдайына жазылған тағдырға мойынсұнбайды.Осыдан келіп метафизикалық бүлік туады деп пайымдайды. Биологиялық және әлеуметтік жақтардың бірлігі. Адамдар қоғамының хайуанаттардың табиғи тобырынан айырмашылығы оның биологиялықтан биік тұтастықта болатынында.Өндірс –ойлы тіршіліктің негізге алатын белгісі.Сондай-ақ ақыл-ой түсінілуі тұрғысынан Homo sapiens-тің бірден-бір жетістігі болып табылады.адамның және қоғамның қалыптасуы жолында ұзақ кезеңдер болды,осы екі процестің бірегей антропосоциогенез аталған қырларының 3-3,5миллион жылға созылған уақыты барлық мерзімінен мың есе көп. Адам –табиғилықтан және қоғамдықтың бірлігі.Бұл орайда олардың бір-бірінсіз өмір сүре алмайтынын атап көрсету қажет.Адам биологиялық тіршілік иесі ретінде өзінің ,яғни жан-жануарлар мен хайуанаттардың тағдырын бөліседі.:туады,ауырады,ішіп-жеуге қажеттілікті басынан өткізеді,соңынан ұрпақ қалдырады,өледі.Адам бойындағы биологиялық жағдай оны хайуанжақындастырып,туыстырып қана қоймайтынымен бірге оның жана,жетілген биологиялық жағдайының сол жан-жануарлардан айырмашылығын да білдіретіне назар аудару қажет.Адамның қоғамдық өміріне ықпал ететін оның төмендегі тұқымдық организмі ерекшеліктерін көрсете кетуге болады:анатомиялық ерекшклігі ретінде және қоршаған орта жағдайларын жақсы көруіне қолайлы тік жүруі,икемді саусақтары бар ебдейлі қолдары,үш өлшемді көріп ,кеңістікте бағытты дұрыс ұстауға жәрдемдесетін және екі жаққа емес,қарсы алдына тура біткен қырағы көзжанары,психикалық жағынан алғырлыққа бастайтын үлкен миы мен күрделі жүйке-жүйесі,дауыс ырғақтарының алуан механизмі,тілді дамытуа жасайтын көмейі мен ернінің орналасуы. Қазіргі кезде адамына шамамен 90 мың жыл.Биологиялық параметрлердің көрінуіне әлеуметтік процестердің де әсер етуі мүмкін.Мысалға,адам ғұмырының орташа деңгейі шамамен 80-90 жас болады.Алайда әлеуметтік жағдайларын ықпалына байланысты орта жас мөлшері ежелгі дүниеде 20-22-ден 30-ға дейін,Батыс Еуропада 20ғасырдың басына қарай 56-ға дейін ,дамыған елдерде 20ғасырдың аяғына қарай 75-77 жасқа дейін ұлғая түсті.Ал КСРО-да 1985 жылы орташа өмір ұзақтығы шамамен 69 жасқа тең болды..Ғұмырдың ұзақ не қысқа болуы өмрдің сапасына байланысты.Дегенмен,адасның қалыптасу жағдайын анықтайтын оның еңбегі ,әуел бастан ұжымдық,әлеуметтік тұрғыда көрінетін еңбек қызметі.Тек еңбек белсенділінің арттырылуы адам құрылымының табиғи ,биологиялық өзгеруіне айтарлықтай ықпал етеді.Адам-үлкен тұтастықтың –адамзаттың бөлшегі.Адамзаттың болса-адамдардың жиынтығы ғана емес.Бұл түрлі халықтарарасындағы экономикалық ,ақпараттық,мәдени және саяси процестердің нығаюы барысында қалыптасқан тарихи қаумдастық.Адам дегеніміз-өмірлік әрекеті материалдық өндіріске негізделіп,онысы қоғамдық қарым-қатынастар жүйесінде жүзеге асып,өзінің өмір сүруі ,қызмет жасауы,дамуы үшін және өзі де дүниені де өзгертуге саналы да мақсатты түрде бағытталатын процестер аясындағы тірі ,дене құблысы.Адамдар өзінің ара-қатынасында тұтас органикалық қоғамды құрайды. Егер адамның биологиялық және әлеуметтік қырларының бірінші жағы абсолюттендірілсе,онда ол биологизаторлық деп аталады,ал, екінші жағы абсолюттендірілсе социологизаторлық делінеді.Дұрысында бұл екі жақ та диалектикалық бірлікте болуы тиіс. Адамның мінез-құлқын ретке салып отыратын табиғаттан тыс жүйе мәдениет болып табылады. Индивид,тұлға.Индивид –адам тумысының жеке өкілі.Индивид-өзінің физологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне қарай қайталанбайтын қасиеттері бар нақты адам. Адам ерекше,бірегей,қайталанбас қасиеттеріне қатысты дара жаратылыс.Сондықтан деген сөзге ,деген эпитеттер сәйкеседі. Жеке тұлға проблемасы персонализм ілімінде (персона-тұлға) зерттеледі. Өз мінез-құлқының себептерін айқын біліп,оны қатаң бақылауға алып,бірегей өмірлік мұраттарына бағындыра білетін индивид тұлға болып табылады.Тұлға дегеніміз- индивид дамуының қортындысы,адам қасиеттерінің неғұрлым толық түрде іске асырылуы.Ал адам тұлғасының басты қасиеті –еркіндік.Тұлға үшін еркіндік иесі болу өмір сүрудің,дамудың ең қажетті де басты шарты.(Гегель).Еркінсіздік жауапкершілік те жоқ.Тұлғаның мәндік сипаттамасы бәрінен-бұрын өз-өзін тану,ерікжігер,мінез,адамгершілік кемелділігі,кісінің дүниетаным қырлары,оның нақты құқықтары мен міндеттері,әлеуметтік белсенділігі және әрекет жасауы сияқты жағдайлар арқылы ашылады.Тұлға-өзінің азаматтық парызы мен құқықтарын саналы түрде сараптай алатын,жеке ар-абыройы бар,өзінің өмірлік мұраттарына,отбасының,халық пен мемлекттің тағдырына зор жауапкершілікпен қарайтын қоғамдық дамыған адам. Социализация – индивидтің белгілі әлеуметтік рольдер мен мәдениеттің жүйелерін игеруі.Өз -өзін жүзеге асыру (қазақша ұғымментүсінігі) мәселесі қоғамға ғана емес,зор деңгейге жеке тұлғаның өзіне де байланысты.Тұлғаның еркіндігі молайған жағдайда оның өз-өзін тәрбиелеуі,өз әрекеттеріне жауап бере білу қабілеті,өз күшін нақты бағалауы,ақыр аяғында нар тәуекелге баруы маңызды орын алады.Әр дәуір жеке тұлғаның ерекше түрлерін туғызып отырады.Қазіргі нарықтық экономика жағдайында батыл эксперименттерге бара алатын,өзіне,өз ақылына,тапқырлығына сенімді,таңдау жасай білетін,еңбектеніп,табысқа жете алатын адамның әлеуметтік тұрпаты керек. Тұлға бойында оның іс-әрекеті қызықты болады,сондықтан ол болып табылады.Тұлға ұғымы индивидінің әлеуметтік сапасын,оның бірегейлігінің,даралығының өлшемін білдіреді. Тұлға түсінігінің түбінде саналы ерік бастауы жатады.Жеке тұлға болу-қиын.Жеке тұлғалық болмыс – тынымсыз күш жұмсау деген сөз., және түсініктерін салғастыру философия антропологиясының ең негізгі мәселелерінің бірі –адам тіршілігінің мәні мәселесін қарастыруға итермелейді. Адам өмірінің мақсаты мен мәні.Бұл түсініктерді біржақты анықтау қиын.Эпикурлықтар өмірдің мәні өз қажеттіліктерінді қанағаттандырып,биологиялық және рухани тіршілігіңді қамтамасыз етіп,қуану деп пайымдады.Бұларды қоятын болсаң онда сен жоқсың,ешқандай қайғыру да,ешқандай құштарлану да болмайды. Мұндай философиялық бағыт адамның өз өмірін бағалауына бағыттайды.Алайда мұндай бағытта адамзат болмысының рухани –адамгершілік белгілері болмайды.Ал адамның және жолында өмір сүргісі келеді. Ортағасырлық теоцентризм жер бетіндегі тіршілікте табиғи қуанышты бағаламайды,тіпті оны күнә деп есептейді. Қайта өрлеу дәуірі теоцентризмге қарсы антропоцентризмді әкелді.Онда тіршіліктің мәеі мен мақсаты жердегі дүниені рационалды тану негізінде бақыт пен шаттыққа жету мүмкіндігі деп түсіндіріледі. Ренессанс дәуірінің гуманизмі өзінің сыңары индивидуализммен бірге пайда болды.Индивидуалист өмірдің мақсаты тіршіліктің өзінде деп білді,демек,тірлік мәні - өмірдегі рахаттың бәрін көру.Эгоцентризм (мен) болса анархизмге,нигилизмге апарады. Гете шығармасында өз кейіпкері –қарт ғалым докторының жасы ұлғайған шағында деген тұжырымға тоқтап,өзің үшін емес,өзгелер үшін,бостандық пен халық игілігі жолында өмір сүру қажеттігін түсінгенін айтады. Өмірдің мәні өмірдің өзінде.Адам өмірі -өзінше құнды.Өмірді бағалап,сүйіп,оны өзгелер үшн де жақсарта түсуге ұмтылу керек.Ғұмырдың мәні туралы тек өз өміріңді емес,өзгелердің өмірін де құрметтеген кезде ғана айтуға болады.Адамның әлеуметтік мәнінен әрбір адамның өз қабілеттерін жан-жақты жамытып,өз мүмкіндіктерін жүзеге асырып,қоғамдық процеске,оның мәдениетіне жеке үлесін қосуы қажеттігі дәйектеледі. Біздің қоғамымызда өмір сүруге ұмтылатын адамдар санының артуы ағымы байқалады.Мұндай құбылысты ақиқат жолына ұмтылып отырудың адамның түп табиғатында жататынын ескеріп,оны бірте-бірте үдете дамыта беруге болады деуге негіз бар.Адам үшін өзінің әділетпен өмір сүріп жүргенін сезіну үлкен құндылық болып саналады. Адам жеке тұлға ретінде өз істері арқылы көрінеді де,халықтың жанында тек ғұмыр кешіп,жасап, әрекет етуші ретінде ұзақ сақталып қалады. Әрине,әрбір адам өз өмірінің мән-мақсатын,құндылығын өзі айқындайды.Әрбір индивидтің әр кезеңдегі өмірдің мақсат-мәнін түсінуі бірдей болмайды,ол өзгеріп отыруға икемді келеді. Жалпықоғамдық адам құқы декларациясының 25-бабында:деп жазылған.(,1989, 9-желтоқсан). Сонымен,адам бір жағынан табиғи бөлігі,екінші жағынан әлеуметтік тіршілік иесі,әлеуметтік индивид,нақты қоғам мүшесі.түсінігі тек адам бойындағы әлеуметтік мәнділікті білдіреді.Бұл оның қоғамдық мәні.Адам –дүниеге ашық тіршілік иесі. Сөйтіп Софоклдың деген тұжырымдамасына қосылуға болады. Әрине, жер бетіндегі адамзат қауымы біртұтас. Бірақ олардың ұстанатын діни сенімі де, ділі де, дүниетанымы да, ойлау машығы да сан алуан. Әрбір ұлт пен ұлыс жаһанданудың аранында жұты¬лып кетпей, өзіндік ерекшелігін сақтап қалғысы келеді. Оған ық¬палды да өзімшіл АҚШ пен Батыс бой берер емес. Бүкіл әлемге әлеу¬меттік құрылым туралы өз түсінігін, өзіндік ойлау машығын таңғысы келеді. Мұндай тегеурінге қарсы тұрар қауқары жоқ Шығыс не істей алады? Біреулер күрестің тым ұшқары түрі — жанкештілік (шаһиттік) пен лаңкестікті (террор¬шылдық) таңдап алуда. Бұған біздер қарсымыз. Ал қазақ ақыны Мағжан Жұмабаев осыдан бір ғасыр бұ¬рын-ақ бұл тайталастың басты қаруы — Батысты Шығыстың “мейі¬ріміне, руханилық нұрына” бөлеу деп айтып кеткен. Мағжан ақынның бүгінгі тәуелсіз Отаны — Қазақстан дәл осы бағыттың, Батыс пен Шығыс арасында өркениеттік сұхбат арқы¬лы рухани келісім мен татулық орнату ісінің бірден-бір орталығына айналып келеді. Ұлт — ұлыс — жалпы адамзат қауы¬мын¬дағы саяси-әлеуметтік мәселелер туралы тереңнен ой толғаған Мағжан ақын әлемдегі барлық дау-жанжал мен қайшылықтардың түп тамыры жеке адамда, оның бойындағы ізгілік пен зұ¬лымдықтықтың арақа¬ты¬насында жатыр деген тұжырымға келеді. Ойшыл ақын адам болмысына жақсы¬лық жасауға деген ұм¬тылыс пен жаман¬дықтан бойын аулақ салу тән, “ізгілікке ұмтылу, жауыздықтан безу адамның жаратылысының өзінде бар нәрсе” деп есептейді. Мағжанның пікірі бойынша, “махаббат” және “ізгілік” сөздерінің мазмұны өте жақын, өйткені сүю ізгілікке ұмтылуды, қара ниеттен аулақ болуды білдіреді. Бақытты өмір адам мен қоғам¬ның, ұлт пен адамзаттың бірлігін қалайды. Адам бақыты — біріншіден, анаға, одан кейін жақынына, Отанына сүйіс-пеншілігіне, екіншіден, ұлт пен адамзаттың жай-күйіне тәуелді. Адам өз заманы мен мәдениетінің перзенті, ол өзінің қыз¬метінде өз ұлты мен адамзаттың мүддесін басшылыққа алады. Ой еркіндігі Мағжан дүниетанымының басты принциптерінің бірі. Еркіндік адамның өз ойы мен ісі үшін жауапкершілікте екенін білдіреді. Жауапкершілік сезімі адамның басқалармен бір¬ге өмір сүру қажеттілі¬гінен туындайды. Адамның ақылы мен ойы неғұр¬лым терең болса, соғұрлым оның жауапкершілік сезімі де жоғары. Мағжан қазақ халқының шынайы өкілі ретінде әлемді, тарихты, кеңістікті “адам мен адам”, “адам мен қоғам” және “адам мен табиғат” арасындағы үйлесім арқылы бейнелейді. Ұлы ойшыл адамның жандүниесіне керекті бірден-бір қасиет — қиял¬дың қалыптасуына жағдай туды¬ратын оның қоршаған ортасы деп сана¬ған. Адам халықтың мүддесі тұрғысынан шынайы қиял¬дай білуге тәрбиеленуі керек, сонда ғана арман мен қиял адамды жақ¬сы¬лыққа, ізгілікке жетелейді. Мағжанның көзқарасы бойынша, адам¬ның әдемі пішіндерді, табиғаттың сұ¬лулығын көру қабілеті, терең ойлау мен қиял¬дың ұшқырлығы күрделі таным про¬цесі арқылы жүреді. Ақын жалпы “та¬ным” деген ұғымды әртүрлі әдемі түстер¬ден рақат алу, табиғат құбылыста¬рының жаратылысы, ондағы дыбыстар¬дың сан алуандылығынан ерекше әсер алу деп ұғады. Сұлулықты сезіну адам¬ның өмірге деген қызығушылығын арттырады. Ол эстетикалық талғамы бар адам¬ның бар¬лық уақытта жамандықтан жиреніп, ізгіліктің, жақсылық¬тың қажеттілігін сезіне білетін¬ді¬гін баса айтады: “Сұлулық сезім¬дері адамның дұрыс, сұлу, ләззат іздеуіне, сұлу нәр¬сені сүюіне, көрік¬сіз нәрседен жире¬нуі¬не, хатта жақсылыққа ұмтылып, жау¬ыз-дық¬тан тыйылуына көп көмек көрсетеді”. Мағжанның философиялық көзқарасы бойынша, жан дегеніміз әлемді тануға бейім әрі адамның ерік күш-жігерін өзіне аудару, әдемі буын, тамаша дыбыс, ғажап түрмен (пішінмен) ләззаттану. Жан жамандыққа жиіркеніш сезіммен қарап, жақсылық¬қа, ізгілікке қарай талпынады. Философ-ақын адам үшін жанның қан¬шалықты мәнді екені жайында: “Адамзат дене һәм жан аталған екі бөлімнен тұрады, бұл екі бөлімнің соңғысы, яғни жан, адамзат үшін аса қадірлі болады, дұрысын айтқанда, адамға шын мағынасымен адам деген атты осы жанға береді” деп жазады. Жалпы, адам өмірінің мәні, өмір мен өлім проблемасы — филосо¬фиядағы мәңгілік тақырыптардың бірі. Әсіресе, қазақ философиясында бұл тақырып терең зерделенген. Мысалға, өлімді өнердің күшімен кідірткен Қорқыт Ата ұлағатының өзі әлемдік философиядағы мәңгілік проблеманың өзгеше шешімі болып табылады. Иә, адам — жер бетінің қонағы. Қа¬зақ халқы бұл ақиқатты “өзекті жанға бір өлім” деп қысқа да нұсқа тұжы¬рымдаған. Ал Мағжан болса, өлімді — адамның жер бетіндегі ғұмырының аяқталуы деп қана емес, мәңгілік мекеніне аттануы деп баға¬лайды. Жалпы, Шығыс философиясында, оның ішінде қазақ философиясында да, адам баласының ертеңгі “бір өлім” туралы ойлануы оның имандылыққа, ізгілікке бет бұруының өлшемі ретінде қарастырылады. Өлім туралы ойланған адам сатқындық пен арамдық жаса¬майды, бұл пәнидегі ғұмырын мәнді өткізуге ұмтылады. Кешегі кеңестік құқықтық саясат ұзақ уақыт бойы осынау кемеңгер ақын-ның есімін де айтқызбай, халық жадынан ұмытты¬руға тырысып бақса да, Мағжан жырлары қара түнектің өзін жа¬рып шықты, сөйтіп, өзі армандаған тәуелсіз қазақ елінің еркін ойлы аза¬мат¬¬тарына мәңгілік рухани азыққа айналды. “Жібердің басқа жұртқа жолбасшылар, Әр жұрттың жолбасшымен көзі ашылар. Не елші, не жол сілтер кітабы жоқ, Алашқа әлде жазғаны бар да шығар?” — деп, бүгінгі күнді болжап кеткен ақын¬ның сұңғылалығына тәнті бола оты¬рып, нағыз сын сағатта елімізді тәуел¬сіздікке бастаған Жолбасшының да болғанына, жол сілтер кітаптардан да кенде қалмағанымызға мың да бір шүкіршілік етеміз. Шынайы поэзия туындысының қадір-қасиеті уақыт өткен сай¬ын бедерлене түсетіні белгілі. Тарихи тұлға Мағжанның туған халқы мен адамзат өркениеті алдында сіңірген еңбегі де солай — ғасырдан ғасыр озған сайын өркештене түседі. Ал, тағдырдың ең бір қиын бұралаңдарында халқының бойына қуат берген, жігерін жанумен болған Мағжан поэзиясы келер ғасырлардағы толқын-толқын талай ұрпаққа ата-бабаларының мұңы мен шерін, арманы мен ру¬хын ұмыттырмай, үнемі құлағына құюмен болары анық. Жер бе¬тінде Қазақ елі мәңгі тұрғанда, осынау мәңгілік сарын да ешуақытта үзілмейді және сөнбейді. Оған ешкім¬нің еш¬қандай күмәні болмас. Сонымен қатар, оның рухани мұрасын¬да өз халқының жарқын болашағына мол сенімі, жалпы сенім құндылық ретінде тереңірек қарастырылған. Мағжан поэзиясындағы адам құқы мен бостандығы ұлттық пен жалпы-адамзаттық құнды¬лықтар, поэзия мен философияның арақатынасы, ой ер-кіндігі, адам болмысы мен иманды¬лығы, әлеуметтік таным мәселелері, Мағжанның ой¬лау мәдениеті және дүниетанымы қазіргі күні жаһандану тұрғысынан жүйелі және тереңірек философиялық-дүниетанымдық зерт-теуді қажет етіп отыр.


    votre commentaire
  •  

    Британские острова отделились от Европы миллионы лет назад в результате катастрофической эрозии Сочинение по произведению "Бедная Лиза" Н.М. Карамзина. Основные темы школьных произведений 0 0 Сочинение по произведению «Бедная Лиза» Н. М. Карамзина можно написать прекрасное. История трагической любви располагает к этому. В нашей статье мы представим возможные темы для сочинений по данному нетленному творению. Но сначала кратко вспомним сюжет. Сюжет Сюжет прост и вечен, как сама жизнь: несчастная сирота по имени Лиза рано потеряла отца. У нее на руках осталась старушка-мать. Девушке рано пришлось пойти работать. Она продавала цветы в городе, а доходы шли на пропитание двум женщинам. Однажды Лиза увидела на улице красивого юношу – Эраста. Он ей понравился, она ему тоже. Молодой человек даже купил у молодой девушки все цветы, сказав при этом, что эти руки должны собирать цветы только для него. Конечно, молодой человек был аристократом, а Лиза – крестьянкой. Затем последовали свидания. На одном из них Эраст соблазнил Лизу, а потом ушел на войну, где бился не с врагом, а усиленно пускал по ветру свое состояние. Конечно, когда он пришел с войны, молодой человек не посчитал нужным уведомить об этом Лизу. Их встреча произошла случайно. Бывший возлюбленный рассказал девушке, что у него скоро женитьба на богатой вдове. Лиза не смогла вынести подлости Эраста и утопилась в пруду. Это послужило причиной смерти матери: она слегла и умерла. Такая вот грустная история. А теперь давайте подумаем, что из этого сюжета можно извлечь при написании сочинения по произведению «Бедная Лиза» Карамзина. Судьба Лизы. Могла ли девушка остаться в живых? Интересный вопрос, не правда ли? Лиза у Карамзина, пожалуй, персонаж, который не может уйти от авторского замысла никаким образом. Ее судьба предрешена. Устройство психики, необразованность, выражающаяся в фантастической наивности девушки, предполагали такую развязку. Вспомните, ведь она мечтала быть барыней. В то время это было практически невозможно, да и кроме того, характер Эраста не подразумевал сражения за любовь, ибо он человек безвольный и слабохарактерный. Единственное, что его интересует в жизни – это разнообразные удовольствия (физические и духовные). Так что, если писать сочинение по произведению «Бедная Лиза», в этом вопросе ответ ясен, хотя каждый автор может рассудить по-своему. Характер Эраста. Мучился ли он на самом деле после самоубийства Лизы? Каков Эраст? Насколько он глубок, тонок, образован? Насколько он - человек (в высоком смысле этого слова)? Карамзин пишет в своем произведении, что если бы Эраст был не так ленив, то он смог добиться многого, но ему покорение вершин было малоинтересно, он хотел только наслаждаться. Потом приключилась история с Лизой. Он девушку использовал в своих низменных целях и бросил, не заботясь о ее чувствах. Такой поступок прекрасно характеризует молодого дворянина, не так ли? Кстати, это может стать отдельной темой, если человек решится писать сочинение по произведению «Бедная Лиза», и будет она звучать примерно так: «Человечен ли Эраст?» Далее он пошел воевать за Родину, но вместо защиты Отчизны играл в карты и проматывал свое состояние. Придя с войны, он не решил круто изменить свою жизнь, напротив, пошел по пути наименьшего сопротивления и женился на старой, но богатой вдове. Кажется, что падать дальше уже некуда. И после всего этого Карамзин хочет убедить читателя в том, что Эраст мучился после самоубийства Лизы? Так как принято считать, что произведение Карамзина – это драма двух сердец, то интересно было бы ответить на вопрос - а могли бы быть страдания Эраста подлинными или это только игра? Вот какую проблему стоит разрешить в контексте сочинения по произведению «Бедная Лиза» Карамзина. Образ старушки - матери Лизы Понятно, что мама Лизы, мягко говоря, далеко не самый главный персонаж, но его тоже можно исследовать. Например, перенести события повести в современную реальность и подумать над тем, как бы могла выглядеть такая «старушка-мать» сегодня. Если это не слишком интересно предполагаемому автору, и он нацелен на более серьезное исследование, то можно поразмышлять на тему того, как возможность получить образование изменило мышление женщин. Вот две примерные темы, по которым можно написать сочинение по произведению «Бедная Лиза». «Вертер» Гете и «Лиза» Карамзина И самая любопытная тема для продвинутых школьников: сравнение «Страданий юного Вертера» и «Бедной Лизы» Карамзина. Интересные параллели можно обнаружить. Например, именно «Вертер» вдохновил Карамзина на создание своего "ответа Западу". У Гете в его произведении даже есть история (ее рассказывает Вертер Альберту – жениху Шарлотты) о девушке, которую покинул любимый, и она бросилась в воду. Возможно именно этот образ девушки-утопленницы из «Вертера» послужил прототипом для «Бедной Лизы». Это вполне может быть, учитывая, что произведения вышли с разницей почти в 20 лет. Если нет желания скрупулезно исследовать текст, можно в контексте этой же темы рассмотреть два образа трагической влюбленности, соответственно, женской и мужской. Кстати говоря, именно самоубийство Лизы в конце повести, возможно, навеянное «Страданиями юного Вертера», сделало рассказ о судьбе девушки новаторским для России. Неожиданность развязки по сравнению со старыми романами в том, что героиня кончает жизнь самоубийством. Это обстоятельство поставило в один ряд Гете и Карамзина в своих странах. Об этом писал, например, В. В. Сиповский в "Очерках из истории русского романа". Когда школьник думает о том, на какую тему написать сочинение, «Бедная Лиза» (первое национальное произведение) Н. М. Карамзина сразу же должна обратить на себя его внимание, исходя из всего вышеизложенного. В заключение остается только сказать, что можно выбрать тему для сочинений из предложенных или выдумать свою. Главное, писать вдумчиво и с душой. Если эти два условия будут соблюдены, то за свое сочинение волноваться не стоит. Благодатную почву для размышлений дает «Бедная Лиза». Карамзин Н. М. только отличные сочинения писал. Автор:


    votre commentaire
  •  

    Ладыженская Т. А., Баранов М. Т., Тростенцова Л. А. Просвещение Перед вами полный решебник с ответами на задания учебника русского языка для учащихся 5-х классов Ладыженской Таисы Алексеевны. Разобраны упражнения 1 и 2 части учебного пособия. ГДЗ ЛОЛ поможет родителям проверить правильность домашней работы пятиклассника. Ответы по русскому языку 5 класс Ладыженская: Часть 1: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 Часть 2:


    votre commentaire
  •  

    Сообщить об ошибке Русский язык 9 класс Разумовская - ГДЗ, решебник и ответы онлайн Родной язык изучается в наших школах с первого класса. Этот предмет играет большую роль в дальнейшем становлении детей, уровне их знаний и грамотности. Особо важным этапом считается девятый класс, так как он является переходным. Во всех школах проводятся экзамены, решающие дальнейшую судьбу школьника. Очень часто некоторые не могут сдать все экзамены, или просто уходят в колледжи, училища и техникумы. Но для поступления туда также нужно обязательно знать русский язык, ведь от этого зависят дальнейшие знания по специальности. Поэтому только грамотные абитуриенты имеют возможность поступить в хорошее учебное заведение после 9 класса. Если же за период обучения в школе не удалось запомнить полностью все правила родного русского языка, то в девятом классе проходит повторное изучение всех главных правил, начиная с пятого класса. Поэтому решебник по русскому языку в 9 классе Разумовской также содержит на своих страницах все решения и разъяснения к ним. Сложность программы русского языка Как уже говорилось, программа в девятом классе по русскому языку очень насыщенная и затрагивает все предыдущие года обучения. Это доставляет много сложностей школьникам, так как вспомнить правила трех-, четырехлетней давности очень тяжело. Стоит сказать, что по другим предметам так же, помимо предоставления новых знаний, проводится постепенное повторение всего предыдущего материала. Поэтому использование решебников для всех предметов является самым лучшим выходом, чтобы освежить свою память. Решение проблемы с повторением материала Для более прочного закрепления знаний у школьника одним из самых верных вариантов является применение ГДЗ и решений. Особенно это касается русского языка, который идет в школе с первого класса. Главное знать, как правильно использовать материал, который предоставляется в решебниках. Большое количество родителей отправляют своих детей к репетиторам. Естественно, это приносит свои плоды, но взамен приходится отдавать большую часть заработанных денег, чтобы в дальнейшем ребенок был грамотным. Но есть и другой вариант, который является значительно более дешевым – такое пособие, как ответы по русскому языку для 9 класса Разумовской. Рассмотрим преимущества этого метода: не нужно платить лишних денег. Сейчас, в мире информационных технологий, есть возможность найти ГДЗ бесплатно; вы сами контролируете своего ребенка в процессе прохождения всего материала и, пользуясь пособием, можете даже объяснить все со своей точки зрения; авторы часто ставят пометки возле правил, которые требуют особого внимания. Также очень часто ГДЗ по русскому языку за 9 класс Разумовской применяется школьниками для «нечистой» игры, или по-другому – списывания. Но злоупотреблять таким методом не нужно, так как простое переписывания информации без ее обдумывания не принесет новых знаний.


    votre commentaire
  •  

     Андре Мальро  Культура и мораль. Пишем любые студенческие работы по приятным ценам. Постоянным клиентам - скидки! Оставьте заявку и мы ответим Вам по стоимости работ в течении 30 минут! Предмет: Узнать стоимость работы Функции морали как формы социальной культуры.               1. Мотивационная функция. Нравственные принципы мотивируют человеческое поведение, т. е. выступают как причины и побуждения, вызывающие у личности желание что-то сделать (или, наоборот, не сделать). В результате воспитания и самовоспитания у людей вырабатываются установки, заставляющие их — иногда даже как бы против воли — совершать поступки, которые должно совершать в соответствии с нормами морали, и не идти ни на какие действия, которые не должно делать, поскольку они противоречат этим нормам. Честный человек просто не может, скажем, украсть что-нибудь: у него не поднимется рука на это. Даже под гипнозом люди отказываются совершать действия, которые они считают для себя нравственно недопустимыми. Таким образом, нравственные принципы, в отличие от прочих норм и правил мышления и поведения, укореняются в психике и входят в саму структуру личности как ее собственные, внутренние мотивационные факторы.              2. Конститутивная функция. Слово «конститутивная» (от constitutus — утвердившийся, установленный) здесь употреблено для того, чтобы обозначить основополагающую роль нравственности в культуре. «Этическое является конституирующим элементом культуры», — писал А. Швейцер. Конститутивная функция морали заключается в том, что она выступает как центральная, фундаментальная форма социальной культуры, лежащая в основе всех других ее форм. Принципы нравственности являются высшими, главенствующими над всеми другими формами регуляции поведения людей. Хотя они в повседневной практике обычно выступают как «неписаные правила» поведения, их значение в жизни общества можно сравнить со значением конституции — основного закона жизни государства, которому должны подчиняться все действия и правовые акты граждан и организаций. «Общество основывается на началах нравственных: на мясе, на экономической идее, на претворении камней в хлебы — ничего не основывается...» Всякий раз, когда какие-либо ценности или регулятивы вступают в противоречие с нравственными, выбор необходимо делать в пользу последних. Приоритетность нравственных принципов перед всеми другими распространяется на любые человеческие взаимоотношения и действия. В этом смысле нравственным принципам подчинены все сферы человеческой жизни и деятельности. Безнравственность недопустима ни в быту, ни в производстве; ни дома, ни в школе; ни в спорте, ни в науке; ни в экономике, ни в политике. Одним словом — нигде!              3. Координационная функция. Эта функция вытекает из предыдущей. Она состоит в том, что мораль в силу приоритетности своих принципов обеспечивает единство и согласованность взаимодействия людей в самых разнообразных обстоятельствах. Уверенность в том, что оказавшийся рядом с вами человек придерживается тех же нравственных принципов, что и вы, позволяет вам предвидеть общую направленность его действий, полагаться на него и доверять ему. Даже не зная ни характера человека, ни его привычек, навыков, умений, вы можете заранее определить, что от него следует и чего не следует ожидать. Соблюдение людьми единых и всеобщих нравственных принципов делает неведение их предсказуемым.                  Координационная функция морали имеет огромное значение для организации коллективной жизни людей. Невозможно представить, как могло бы без нее существовать какое-либо человеческое общество. Но, очевидно, нравственность может выполнять координационную функцию только в том случае, когда ее принципы одинаковы для всех вступающих во взаимодействие людей. Поэтому всякоесообщество заинтересовано в общезначимости нравственных принципов — в том, чтобы все его члены придерживались одних и тех же нравственных ценностей и регулятивов. Социальное значение морали обуславливается ее надиндивидуальным («иатрасубъективным») характером. Она должна быть одна на всех, а не своя у каждого. Люди должны по одним и тем же критериям оценивать, что есть добро и что есть зло, давать одинаковые, совпадающие по смыслу ответы на вопрос, о которым в известном детском стихотворении Маяковского «крошка-сын к отцу пришел»: «Что такое хорошо и что такое плохо?» Вот почему нравственное воспитание людей, начинающееся с самого раннего детства, в любом обществе становится предметом особых забот как семьи, нуждающейся в единстве и согласованности действий всех своих членов ( « Надо слушаться старших!»), так и общества в целом («Любите родину, дети!»).  


    votre commentaire


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique